Nejlepší způsob, jak pochopit nějaký systém, je podívat se na něj z perspektivy lidí, kteří ho chtějí podkopat. Šéfové, co mají pod čepicí, se na svůj podnik dívají očima corporate raiderů – nepřátelských investorů, kteří by ho chtěli ovládnout a po kouscích rozprodat. Úspěšní politici se snaží vžít do situace svých protivníků. Totéž platí o práci obecně: chcete-li skutečně porozumět „lidským zdrojům“ ve firmě, nechoďte se ptát do oddělení téhož škaredého jména, nýbrž pečlivě prostudujte základní pravidla jednoho z nejoblíbenějších, ač zneuznaných vědních oborů na světě: ulívání se z práce.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 49 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].