Někteří reklamní kreativci chtějí být cool hustí za každou cenu, až je opustí kultura projevu. Agentura Saatchi & Saatchi Praha stojí za dosti urážlivou a nepříliš vtipnou televizní reklamou pro T-Mobile, kde polský překupník prodá nebohému českému lyžaři šuntový telefon a pak beze stopy zmizí. Spot, v němž účinkují Ivan Trojan a Jiří Žáček, používá nejtupější národnostní stereotypy a jde daleko za hranice dosavadních kampaní, kdy se třeba chorvatský trenér jmenuje Zadar Volanič.
Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům.
Odemkněte si všech 50 článků vydání zakoupením předplatného. Pokud jste již předplatitel/ka, přihlaste se.
Pořízením předplatného získáte přístup k těmto digitálním verzím už v neděli ve 12 hodin:
Pokud jste v článku našli chybu, napište nám prosím na [email protected].